Joke Bruynzeel is een trainer en consultant met 20 jaar ervaring als customer service manager voor multinationals in diverse Europese landen en China. Haar trainingen zijn doorspekt met voorbeelden uit eigen ervaring op het gebied van customer care in alle facetten. Hierdoor worden deelnemers voorzien van cases die bruikbaar en waardevol zijn. Joke heeft gewerkt als manager van zowel grote als kleinere groepen, vaak in een multiculturele omgeving in meerdere landen. Haar managementstijl legt de nadruk op motivatie en coaching van werknemers.

Ervaring

  • Senior Customer Services manager, Cerestar Jiliang Maize Industry, een Frans-Chinese joint venture in zetmeelproducten, Changchun, Beijing, Shanghai, Volksrepubliek China.
  • Team manager, Unisys Europe Africa Services, een Amerikaans bedrijf in IT-diensten, Amsterdam, Nederland.
  • Manager Customer Affairs, Centocor, Nederlandse vestiging van een Amerikaans farmaceutisch bedrijf, Leiden, Nederland.
  • Manager Customer Service & Logistiek, Mars Inc., een Amerikaans bedrijf in consumentenproducten, bij de Masterfoods vestigingen in Rotterdam (Nederland), Antwerpen (België), Hamburg (Duitsland).
omhoog | home